Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) обяви победителите в престижните Годишни награди за отговорен бизнес 2024 на церемония на 24 март.
Официални лица от ресорните институции връчиха авторитетните отличия в 22-рото издание на националния ESG конкурс с мото „Дай добър пример“. Големи и малки успешни компании от различни сектори получиха заслужено признание за своите ефективни и вдъхновяващи инициативи с принос към обществото в най-утвърденото състезание за отговорен бизнес, устойчивост и многообразие.
bTV Media Group е сред отличените с благотворителния епизод на „Стани богат“ в подкрепа на кампанията „Топъл обяд“ на БЧК.
Победителите и финалистите, класирани на почетните второ и трето място, получиха призовете си от заместник-министъра на икономиката и индустрията Николай Павлов, заместник-министъра на образованието и науката акад. Николай Витанов, заместник-министъра на труда и социалната политика Лазар Лазаров, заместник-кмета на София Никола Барбутов, британския посланик Натаниъл Копси и председателя на БФБЛ Левон Хампарцумян.
На събитието присъстваха както членове на Управителния съвет на организацията, така и бизнес лидери, партньори от публичния и гражданския сектор, медии.
При откриването Левон Хампарцумян подчерта: „Последователността на форума в това да организира този конкурс вече 22 години е продиктувана от стремежа на отговорните компании да са ангажирани с това България да е добро място за работа и живот.
Все повече бизнеси освен чисто икономически принос имат важна роля в подобряването на обществената среда в нашата страна, което е особено важно в турбулентни времена.“
Годишните награди за отговорен бизнес са знаков и дългогодишен проект на БФБЛ, който вече 22 години предоставя престижна платформа за отговорните компании и техните успешни кампании в полза на служителите, обществото и природата, осъществени през предходната година.
Така форумът се стреми да открои и насърчи добрите практики на ангажираност с обществени каузи от страна на частния сектор и да популяризира корпоративните инициативи с най-голямо въздействие.
Както всяка година, и този път в състезанието с мото „Дай добър пример“ участваха компании от всички сектори на икономиката от цялата страна независимо дали са членове на БФБЛ или не.
Така конкурсът дава широка и представителна картина на ангажираността на бизнеса с обществени предизвикателства в сфери като образование, социални дейности, екология и др. Повече за кандидатурите тази година вижте тук.
100-те номинации, подадени от 61 компании, които променят за добро средата за живот в нашата страна, бяха оценени от експертно, обективно и независимо жури от уважавани експерти от институциите, бизнеса, гражданския сектор, академичните среди и медиите.
Официалната церемония отново привлече селектирана аудитория от повече от 200 гости – висши мениджъри от компаниите, участвали в конкурса, от компании членове на БФБЛ и партньорски организации, представители на институциите, дипломати, медии.
Събитието включваше представяне на всички кандидатури, обявяване на победителите в седемте категории и на носителя на специалната награда Engage за ангажираност на служителите и възможност за срещи и разговори.
Церемонията започна с изпълнение на музиканти от Кварто квартет, водеща беше журналистът и социален предприемач Евелина Павлова, а в края й присъстващите гости имаха възможност да споделят контакти, опит и идеи.
Пълен списък с отличените:
ИНВЕСТИТОР В ОБЩЕСТВОТО
1. Shell България // „Отличник на пътя“
2. ФАНТАСТИКО ГРУП // „ФАНТАСТИКО ДО ТЕБ“
3. Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България // „Малки стъпки към голяма промяна“
ИНВЕСТИТОР В ЗНАНИЕТО
1. Роберт Бош България // „Знания и иновации за по-добро бъдеще“
2. IBM България // Академична програма на IBM България
2. Девин // Проект „Влез в зеления кръг“ за мащабно въвеждане на екообразованието по Програма „Екоучилища“
3. Сименс България // Siemens Cooperates with Education
ИНВЕСТИТОР В ЧОВЕШКИЯ КАПИТАЛ И УСЛОВИЯТА НА ТРУД
1. Лидл България // Lidl: Инвестираме в хората
2. IBM България // #workingpositively в IBM България
3. Бош Инженеринг Център София: „С грижа за развитието на екипа и изграждането на бъдещи таланти – Едно семейство за бъдещето на мобилността“
ИНВЕСТИТОР В ОКОЛНАТА СРЕДА
1. Лидл България // Пилотен проект за обратно приемане на пластмасови бутилки и метални кенове и влагането им в нови бутилки по кръгов модел „от бутилка в бутилка“
2. Кауфланд България // Депозитна система за обратно приемане на опаковки от пластмасови PET бутилки и алуминиеви кенове
3. EVN България // „Заедно за природата“ – съвместна инициатива на WWF и EVN
МАРКЕТИНГ, СВЪРЗАН С КАУЗА
1. bTV Media Group // „Стани богат“ в подкрепа на кампанията „Топъл обяд“ на БЧК
2. Кауфланд България // „Действията носят промяна”
3. Queisser Pharma България // Допелхерц в подкрепа на фондация "За нашите деца"
НАЙ-ДОБРА СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА НА МСП
1. Интерланг // „Героят си ти!“
2. Queisser Pharma България // Допелхерц в подкрепа на фондация "За нашите деца"
3. Сиела Норма и Книжарници „Сиела“ // Кампания „Eдно дете чака магия. Стани магьосник – подари му книга!”
МНОГООБРАЗИЕ НА РАБОТНОТО МЯСТО
1. Кей Би Си Глобъл Сървисис Н.В. – Клон България // CapABLE
2. DXC Technology // DXC Dandelion – ИТ кариерен старт за невронетипични хора
3. Inditex България // „Тишината говори“
СПЕЦИАЛНА НАГРАДА ENGAGE
Shell България // „Отличник на пътя“
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте btvnovinite.bg във VIBER
Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK