Бирената компания "Загорка" АД поднови договора си за спонсорство на националното футболно първенство. Новият контракт е с продължителност 3 години. Подписването стана днес в столичния Пресклуб "България". От новия сезон обаче марката "Ариана" ще бъде рекламирана и ще се води основен спонсор на Професионалната футболна лига (ПФЛ), обясниха генералният мениджър на "Загорка" АД Ян Дерк ван Карнебеек и президентът на ПФЛ Валентин Михов. Договорът влиза в сила от началото на сезон 2006/2007 година и се отнася за "А" и "Б" футболните групи (Изток и Запад).

"Много сме горди, че продължаваме сътрудничеството. Желанието ни е и за в бъдеще да инвестираме средства в българския футбол", заяви холанският генерален мениджър на "Загорка" АД Карнебеек. Валентин Михов също не скри задоволството си от подновяването на спонсорството с пивоварната. "С този контракт продължаваме нещо започнато преди 3 години. "Загорка" АД беше един от първите ни спонсори. Затова благодаря на "Ариана" и на цялото ръководство на "Загорка”. В наше лице имат достойни партньори, коментира Валентин Михов. - След договорите с ТВІ и "Ариана", българските клубове може да бъдат доволни и спокойни. Те ще получават между 10 000 и 11 000 долара за всяко пряко излъчване на техен мач. А само преди няколко години получаваха по 5000-6000 лева. Целта ни е в най-близко бъдеще да стигнем до 15 000 долара на мач".

Валентин Михов съобщи още, че броени дни преди началото на новото първенство ПФЛ ще подпише договор и с популярен автомобилен концерн. "Все още обаче не мога да съобщя името му", обясни президентът на ПФЛ.

ВЛАДИМИР СТОЯНОВ