Евростат: Българите с най-ниска продължителност на живота в ЕС
Очаквана продължителност на живота за България през 2023 г. е 75,8 години
Вагоните са проектирани за движение със скорост до 200 км в час
БДЖ и Deutsche Bahn са във финална фаза на преговори за закупуване на до 70 вагона от подвижния състав на германските железници. С тях националният железопътен превозвач ще модернизира над 20% от подвижния състав, използван в момента, който е на възраст над 40 години.
Вагоните са проектирани за движение със скорост до 200 км в час.
Нашите инфраструктура се модернизира и позволява до 160 км/ч и очакванията са тази комбинация да съкрати времето за пътуване с влак в страната, стана ясно от думите на министъра на транспорта Георги Гвоздейков.
Сделката трябва да бъде завършена до средата на февурари, а след това да се организира транспортирането на вагоните от Германия до България.
Предстои до средата на февруари български екип да посети Германия за уточняване и финализиране на процедурите по доставка и придобиване.
За по-малко от 3 месеца с много целенасочена работа от Ваша страна успяхте да превърнете идеята в реални резултати“, добави германският посланик Ирене Планк.
От думите на Гвоздейков стана ясно, че целта е да направят работещи графици, така че да може влак София-Бургас да пристига преди автобуса на по ниска цена и така да ЖП транспорта да стане предпочитан.
Очаквана продължителност на живота за България през 2023 г. е 75,8 години
Възможни са и по-нататъшни повишения на лихвените проценти от страна на централната банка
По време на ремонта ще бъде заредено новото американско гориво