Искам да съобщя за влак, който пътува по линията Пловдив-Варна. Влакът се развали насред нищото. Не знаем къде сме. Стоим вече 3 часа и половина. От които 3 часа прекарахме без парно. Чак сега преди 30 минути го пуснаха. След като влака спря, 40 мин никой не ни уведоми за случващото се. Тръгнах да търся кондукторката, която е със супер грубо отношение. След 40 мин тя най-накрая дойде и каза: "Влакът се развали. Или машинистите ще го оправят, или ще изпратят помощ. Няма къде да ходите, на къра сме." Вече 3 часа и половина минаха, а тя повече не се появи нито веднъж да уведоми пътницити какво се случва... Това е супер нехайно изпълнение на задълженията й и на БДЖ като цяло. Служителката се казва Вилияна Джогова. Същата госпожа на гара Ямбол ми срита багажа след като се качих, защото и пречил. А можеше просто да ме помоли и аз щях дя го преместя. Също така не изчака тичащо към влака момиче. Въпреки че и беше казано, че момичето идва, тя подаде сигнал с ръка влака да тръгне. И влакът потегли точно пред очите на момичето, което вече беше до вратата на влака. Къде отиде човечността? Ако въпросната госпожа има дъщеря и с нея постъпят така, не знам дали ще се почувства много добре. Говорим за пълно безсърдечие и също така за нехайно изпълнение на задълженията. Защото нейно задължение е да уведомява пътниците какво се случва и то непрекъснато. Но от три часа, никой не е дошъл да уведоми пътниците. Отстранявя ли се повредата, помощ ли чакаме, или ще прекараме нощта тук?