Здравейте и спорна работа! Искрено се надявам, че ще отразите този сигнал, и че ще мога да разчитам на помощта Ви като медия, която търси отговори от името на обикновени хора като мен!Казвам се Венета Масларова и поводът, по който пиша е спирането от движение на трамвайна линия 5 в определени части на деня. Преди няколко дни трябваше да бъда на работа в 10.00. В 8.15 бях на спирката на трамвай 5 в Павлово. Броят хора по това време е доста голям, тъй като повечето хора предполагам започват работа от 9.00. Чаках около 35-40 минути, докато не чух телефонен разговор на човек на спирката, който обясняваше, че трамвай няма да има, заради повреда по трасето. На спирката нямаше нито бележка, нито отразяване в електронното табло. Мисля целта на това да го има, е да се съобщават И такива "новини" на пътниците. В този конкретен ден, успях да стигна навреме на работа. Днес отново в 7.00 заставам на спирката, пристига трамвай 4 и хората, които слизаха, казаха: "не се качвайте, трамваят не върви по редовния си маршрут, минава по пътя на трамвай 11". Ватманката беше така добра да обясни, че мрежата не работи и няма да има трамвай по този маршрут докато не се отстрани проблема. Никъде, абсолютно никъде това не беше отразено. В 7.25 съм все още лутаща се по спирките на други рейсове, с които да стигна на работа, а смяната ми започва в 8.00. Накрая хващам такси-засега мога да си позволя този "лукс" в такива непредвидени ситуации. А какво остава за десетките хора, които няма да стигнат до работа навреме или работят за "едните сметки"? Случват се аварии, мрежата ни с трансторт, не е една от най-добрите. НО! Никой от тези работещи, плащащи билети и данъци хора, не заслужава да тъне в неведение. В това число слагам и себе си. Смятам се за интелигентен човек и гражданин на страната и смятам, че заслужавам повече усилие от страна на всеки, който е отговорен за това хората да бъдат на първо място!Ще бъда благодарна да отразите случая по възможност, за да се избягват подобни ситуации!Още веднъж, спорен ден!