Здравейте,Пиша ви „от мястото на събитието“ и по-точно пише ви пътник от борда на автобус-„Титаник“, който за щастие не потъна.Без повече излишни отклонения, бих желал тук с няколко думи да споделя факти и впечатления.Редовна линия Русе-София на фирма „Юнион Ивкони“, 07:00 ч. на 05.01.2017 г. Около 30 пътници се качваме в Русе. Автобус: видимо на години, с „очукан“ външен вид, но пъргав, с мека возия и добре затоплен в студената сутрин. Шофьор: видимо опитен, спокоен, учтив и вдъхващ доверие, което си пролича и от начина на шофиране минути след потеглянето, спазващ ограниченията и каращ със съобразена с пътните условия скорост. За съжаление - карък! На обичайната почивка в с. Обнова, обл. Плевен ми направи впечатление съвсем лек наклон наляво на автобуса, но го отдадох на наклона на асфалтовата настилка и го игнорирах, вероятно с право. На влизане в Плевен, обаче, седейки от лявата страна, изведнъж, като от нищото, започнах да добивам познато усещане за твърда возия, на което, като любител и притежател на спортен автомобил, дори се зарадвах, но в следващия момент, когато видях, че шофьорът се държи на седалката си само заради колана, който не му дава да катапултира през тавана, си припомних, че пътувам с автобус, все пак и има нещо нередно тук. В следващия момент (беше около 10:00 ч.) спряхме на автогара Плевен и ни беше съобщено, че има авария и ще дойде друг автобус да ни поеме. Малка критика към шофьора и служителите на фирмата, пътуващи с нас: нямаше масово информиране на пътниците (вероятно поради липса или неизправност на аудио-системата) а по-скоро информиране на група хора, които, пък, информираха останалите. Но здраве да е. Веднага след като слязох видях, че автобусът е силно наклонен наляво - оттам и аналогия с потъващ кораб. След разговор с шофьора ми стана ясно, че е станала внезапна повреда в кран за въздух в системата на окачването, в резултат на което автобусът е силно наклонен наляво, не може да стои изправен и вози много твърдо от лявата страна (няма да ви занимавам с технически детайли). По-важното е, че предната дясна гума едва докосва асфалта, което, особено в зимни условия като сегашните е предпоставка за по-сериозни последици, които за щастие шофьорът предотврати с навременното спиране на автобуса, за което предполагам, че и другите пътници, като мен, са му благодарни. Щастлив, че съм избегнал по-сериозен инцидент, се опитах да си представя откъде бих излязъл ако такъв се беше случил и видях, че за щастие точно над главата ми има място за задължителното чукче за разбиване на стъклото в случай на нужда, но когато се вгледах добре, за нещастие чукчето липсваше! Прекръстих се с благодарност. В около 10:50 ч. продължихме за София с друг автобус, от борда на който ви пиша, вярвайки, че ще пристигна невредим в София.От няколко други пътници, с които разговарях, разбрах, че авариите на автобуси от тази фирма не са рядко срещано явление и неедин от тях и неведнъж е изпускал следваща връзка (автобус, самолет и др.) по тази причина. На всеки се случват аварии, в живота има и непреодолими обстоятелства, НО нека правим това, което зависи от нас, а именно да поддържаме техниката си в пълна изправност, с чиста съвест, че сме си свършили работата и готови да поемем лична отговорност за това!Прилагам снимков материал от спрения на автогара Плевен автобус в подкрепа на горните наблюдения.Защо ви пиша? Защото 1-во: страна като нашата, в която си имаме наистина всичко(!!!), заслужава транспортни услуги с много по-високо качество от това, 2-ро: чрез вашата платформа и с ваше благоволение, в качеството си на известна медия с голяма аудитория, това да стане достояние на повече хора, за да бъдат по-информирани и да вземат по-добри решения, когато им се налага да пътуват, особено при зимни условия и 3-то: известна транспортна фирма като гореспоменатата да подобри качеството на услугите си с цел пътниците ѝ да бъдат по-доволни, което от своя страна ще я направи още по-печеливша и за пример на конкурентите ѝ, което пък би вдигнало общото ниво на тази услуга.Благодаря за вниманието!Един пътник