Рязък спад в приходите от състезанията във Формула 1 предизвиква шефовете на кервана да фокусират вниманието си върху развитието на маркетинга в надпреварите извън Европа. Британският "Daily Telegraph" направи разкритие, в което загубите спрямо миналата година се начисляват на близо 300 милиона долара.
Правата на Ф1 бяха продадени на групировката CVC през 2005 година и от тогава насам не е отбелязан какъвто и да е прогрес във финансово отношение. "Тежкото бреме се отрази и върху материалната част на спорта", се казва в броя на "Daily Telegraph".
Друго световно издание "The Telegraph" пък набляга върху шефа на парада Бърни Екълстоун, който все повече се е отправил към източния пазар, където отговорните лица на ФИА и Ф1 могат да изискват по-високи такси от правителствата на страните домакини на Гран При.