Българската актриса и режисьор Мишел Бонев (Драгомира Бонева), която често е в центъра на хрониките заради предполагаемо приятелство със Силвио Берлускони, отвори блог под надслов "Сега говоря аз!".
"През последните десет години съм обект на постоянни атаки от страна на пресата. С моето име се злоупотребява, за да бъдат засегнати личности, заемали важни институционални постове. В този блог ще разкажа как в действителност се развиха нещата и ще приложа документи, които доказват, че казаното от мен е вярно. Изкривяването на личностния облик е грубо нарушение на човешките права. Именно това се случи с мен. Не мога повече да мълча," са цитираните думи на Мишел Бонев.
Всичко това е справедливо, коментира TvZap, но трябва също така да се припомни, че последната й изява на актриса и режисьор, телевизионният минисериал "Жени в играта", не можа да издържи на изпитанието на публиката. Излъчен в края на март минисериалът получи твърде неласкава рецензия от авторитетния "Кориере дела сера".
"В творбите на въображението, както и в живота, трябва да присъстват уверености. Може да са отрицателни, но все пак са уверености. От вчера (27 март) имаме още една увереност - "Жени в играта" е най-грозната творба за последните двадесет години. Толкова е грозна, че не изглежда дори обикновено отрицание на красивото, а е нагла изява на изкривяване, на актьорско обезобразяване, на повествователна дисхармония. Това е естетика на грозното, която е постигната не е ясно дали несъзнателно или от смелост.
"Жени в играта" е продукция, режисура и главна роля на Мишел Бонев, на моноизразителната Бонев, прочула се с фантоматична награда, която й присъди тогавашният министър на културата Сандро Бонди по време на кинофестивала във Венеция през 2010 година. Всъщност с моноизразителната Бонев се бяхме вече запознали в Сан Ремо в следфестивалната телевизионна рубрика, което дължим на тогавашния генерален директор на РАИ (Италианската национална телевизия) Агостино Сака.
Водещият предаването Пипо Баудо я представи като "международен експерт по модата с италиански паспорт, манекен, художничка, писателка, която ще анализира външния вид на певците".
И когато се жалваме от италианските сериали - как актьорите не могат да играят, как сценаристите не улучват ни една подходяща реплика, как..., но стига толкова, нека в същия момент си спомним, че благодарение на моноизразителната Мишел Бонев вече опознахме и пъкъла на красивото," писа кинокритикът Алдо Грасо.