Първото по рода си изборно студио на открито по bTV е изборът на зрителите

Специалното студио „Парламент 44” с 2,2 пъти по-голяма аудитория от програмата на втората по гледаемост телевизия – БНТ 1

Снимка: bTV

btvnovinite.bg

Публикувано в  12:21 ч. 27.03.2017 г.

Комбинацията от силна публицистика, журналистически разследвания, ексклузивни гости и истински визуален спектакъл върху фасадата на НДК донесоха поредно признание за bTV като предпочитан избор на аудиторията в значими за страната моменти.

В изборния 26 март зрителите отново се довериха на програмата на най-голямата телевизия у нас, за да проследят по интересен и иновативен начин надпреварата за влизане в Народното събрание.

Всички предавания на bTV с изборна тематика са с по-висока гледаемост в сравнение с втората телевизия – БНТ 1. „Тази неделя”, всички емисии новини и специалното изборно студио „Парламент 44” привлякоха интереса на 34,9% от телевизионните зрители спрямо 14,6% за БНТ 1. Разликата се изчислява на 2,4 пъти (GARB, TG All 4+).

Зрителският интерес по време на първото по рода си изборно студио на открито и зрелищната трансформация на НДК достига своя пик в 20:08 ч., когато над 1 милион и 70 хиляди зрители са избрали програмата на bTV.  

Палитрата от събития при избора на новите народни представители бе проследена на живо от репортерите на bTV на горещи точки в страната, както и във Великобритания, Германия, Франция и Турция. Основните участници в битката за 44-тото Народно събрание говориха първо пред Светослав Иванов и Антон Хекимян.

Снимка: bTV

Сериозен интерес сред зрителите отбелязаха и живите включвания с разследването на Мариета Николаева за търговията с вот в Пазарджик, довело до арест, както и разкритията на Росен Цветков за търговците на гласове във Видинско.

Снимка: bTV

Нестандартният поглед с ирония и усмивка към събитията от щаба на невъзпитаните карикатуристи – Христо Комарницки и Алла и Чавдар Георгиеви, чийто домакин бе Борислав Лазаров, също предизвика вниманието на аудиторията.

Един от най-силните новинарски сайтове у нас btvnovinite.bg предаваше на живо специалното изборно студио. Той регистрира пореден успех през вчерашния ден, като постигна 1,5 пъти по-висока посещаемост спрямо последните 7 дни.

Резултатите от изборния 26 март, както и тези от цялата предизборна кампания, сочат тенденцията на ръст на интереса към новините и публицистиката на bTV. Пийпълметричните данни от специалното предизборно студио в две части с Корнелия Нинова и Бойко Борисов в последните два дни на кампанията недвусмислено затвърждават растящата преднина на bTV.

Срещата на зрителите с лидера на БСП в праймтайма на телевизията на 23 март е категоричният избор за 50% от аудиторията спрямо 16,3%, избрали ефира на Нова  телевизия (TG All 4+).

Участието на Бойко Борисов по същото време на 24 март е привлякло интереса на 52,6% от всички телевизионни зрители спрямо 13,8% за втората по гледаемост телевизия, като разликата се изчислява на 3,8 пъти.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече