Над 500 жалби за 2023 г.: Wizz Air с план срещу закъсненията и отмяната на полети

Над 200 от тях не са били обработени от авиокомпанията

Редакторски екип Редакторски екип

Публикувано в  16:11 ч. 10.08.2023 г.

План за действие срещу закъсненията и отмяната на полети трябва да представи нискотарифната авиокомпания Wizz Air пред Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация".

Главният директор на дирекцията Анелия Маринова и представители на авиокомпанията са имали среща днес, съобщиха от Министерството на транспорта и съобщенията.

От началото на годината досега са получени над 500 жалби от пътници на Wizz Air, а над 200 от тях не са били обработени от авиокомпанията.

Само миналия месец на международните летища в България са регистрирани 38 отменени полета, а други 69 са изпълнени с повече от два часа закъснение.

По отношение на необработените над 200 жалби на пътници представителите на авиокомпанията са поели ангажимент до три седмици да разгледат всички.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече