По време на криза всеки от нас трябва да събуди своята креативност, да бъде гъвкав и пълен с идеи. Това съветват световните специалисти по креативност и маркетинг. Англичанинът Анди Грийн гостува в София за Дните на креативността, които започват от днес.

Всеки ден наблюдаваме интересни и креативни идеи, които са използвани в рекламни кампании и мултимедийни продукти. Зад тях стоят екипи от специалисти, които превръщат хрумванията си в доходоносен бизнес. За бъдем креативни, първо трябва да се освободим от стандартния си начин на мислене.

„Аз препоръчвам да бъдем по-гъвкави, да се адаптираме по-бързо, за да откриваме по-лесно и по-бързо новите възможности около нас”, каза Грийн.

Повечето от нас смятат, че измислянето на нови идеи и промяната в начина на работа са трудни. Според Грийн, решенията на проблемите и новите идеи са, образно казано, на 4 метра от нас. Трябва само да ги забележим и използваме.

„В този бързо променящ се свят можем да разчитаме само на себе си. И колкото сме по-силни, но не с мускули, а с умението да се адаптираме бързо към новото, ще можем да оцелеем и да постигнем успех в професията и живота си”, смята той.

Дните на креативността в София ще продължат до 24 юни, а повече информация за събитията можете да откриете тук.