Фирмените коледни тържества вече започнаха. Въпреки кризата, бизнесът не се отказва от партитата, но прави икономии.

Откакто съществува тази фирма за IT технологии винаги организира коледни тържества. За организацията им отговаря маркетинг мениджърът. Залага бюджета още от предходната година.

Според консултанта по организационно развитие Никола Йорданов, коледно парти може да повлияе добре върху начина на управление на персонала и мотивирането му.

В тази зала след няколко часа ще се проведе коледно парти. То ще бъде едно от малкото напоследък, т. нар. многопластови партита. Което означава, че освен храни и напитки ще има и други компоненти като декори и програма.

Александър Ковачев управлява компания за организиране на събития и казва, че броят на тържествата не е намалял. Бюджетите на фирмите са като миналогодишните. В сравнение с годините преди кризата обаче са наполовина по-малки.

Големите международни компании са протоколно задължени да организират коледни партита- така отправят послания към служителите и партньорите си. Вместо да организират две отделни тържества, фирмите канят накуп и служители, и партньори.

И още една идея за икономия - спестяват от наем на ресторант или зала, като вдигат наздравици в офиса.