На стилно събитие италианска марка Pennyblack официално представи новия си магазин в София. Специално за събитието от Италия долетя екип от трима дизайнери, сред които и българката Магда Кирова, която от седем години работи за линията Pennyblack. Те с готовност даваха модни съвети на клиентките, които с голям интерес се допитваха за личния си стайлинг.

Зимата ще бъде сезонът на женствеността!

Небрежен, формален или секси - какъвто и да е стилът ви, тенденцията е една: атрактивен ШИК! Pennyblack представя един нов есенно-зимен имидж, подкрепен със страхотни аксесоари: кожени ботуши, вълнени шалове, шапки, ръкави и ушанки, чанти тип "портмоне”, а също и вечните обемни чанти.

Акцентът е върху панталоните тип "цигара”, роклите, смесващи различни материи като коприна и вълна, туники с падащо деколте, миниполите, асиметричните двуцветни блузи и не на последно място - върху палтата и вълнените жилетки. Всичко това съчетано със задължитените за сезона легингс и вълнени чорапи, които се носят над коляното или набрани до средата на прасеца.

Цветовата палитра е представена от меки, землисти цветове - задължителното за сезона черно, сиво, екрю, морско синьо, сиво-зелено, тюркоазено, лилаво и бордо.

История на марката

Pennyblack е още една марка от семейството на MaxMara Fashion Group, компания, която се е утвърдила със своя италиански усет към красивото и стилното, качественото и иновативното. Създадена през 1978 г., марката е насочена към младата, динамична жена, която е уверена в себе си и търси изискан, удобен и премерен стил на обличане, обича качествените материи и прецизната изработка.

Pennyblack присъства на българския пазар с трите си линии: Black Label, Grey Label и Pink Label. Наскоро магазинът на Pennyblack отвори врати на бул. "Витоша" 49 с изцяло обновена интериорна концепция.