"Погледнах в порцията и видях парчета от табелата, които са се счупили в главата ми. Стреснах се, не знаех какво да правя. Отидох на информацията . Дойде една млада хубава дама. Обясних и че табелата е паднала върху главата ми, а тя и отговори: "Какво толкова? Нали не тече кръв!?" Питам я кръв ли трябва да тече, за да се смята за някакво произшествие. Казах им, че искам да говоря с немските представители и да извикат лекар. „Какви немски представители? Вие сте пенсионерка - идете в поликлиниката. Казвам аз не смея да тръгна след този удар, защото не знам къде мога да падна”. Това разказа потърпевшата пред bTV.
Сблъсъкът на немски изисквания на клиента и българско обслужване продължава с още по-голяма сила, когато идва охраната на магазина.
"Той се обърна към мен, към 75-годишната жена, и ме пита какъв алкохол, колко алкохол съм изпила днес", възмущава се Надежда.
"След като никой не ми помогна, бях принудена да извикам Бърза помощ. Дойде линейка, премери ми кръвното, което се беше вдигнало до 185 на 90".
Надежда Атанасова е пазарувала в магазин със същата марка в Германия. Убедена е, че чуждите вериги тук не донасят със себе си стандарта на обслужването, което имат в Германия.
"По света, ако нещо ти стане в магазина веднага ще ти окажат помощ, ще ти платят обезщетение", разказва Надежда Атанасова. Тя няма намерение да съди магазина. Не иска парично обезщетение. Иска само да получи извинение от служителите на световната верига.
Управителите на магазина потвърдиха пред bTV, че има паднала рекламна табела. Те отказаха повече коментар по случая, защото, според тях, жената не е била ранена.