За некачественото строителство и на други булеварди в София разказва в репортажа си Стоян Георгиев.

"Андрей Сахаров" е един от най-новите столични булеварди. Под него се намира току що построената метростанция 13 в "Младост". Около километър от булеварда беше тържествено открит в средата на октомври миналата година. "Сахаров" беше обявен като бъдещата алтернатива на натовареното "Цариградско шосе", което пък стана печално известно след последния си ремонт като "Цариградско море" - заради некачественото полагане на асфалта.

Освен пътна алтернатива на "Цариградско шосе", новият бул. "Сахаров" се оказва и негов вълнист двойник. Три месеца след откриването си, новият път потъва. Вълните по бул. "Сахаров" са дори по-буйни от тези по "Цариградско".

Освен вълните по платното, в отбивките на спирките по новия булевард се образуват локви. И това не е всичко. Плочките по тротоарите на бул. "Сахаров" са поставени накриво, много от тях имат луфт и пръскат с кал минувачите. Три месеца след пуска, вече има и счупени тротоарни плочки.

Стойността на участъка от около километър по бул. Сахаров е 2 400 000 лв. Инвеститор на обекта е Столична община. Изпълнител - СТС Метро - Трейс София

Планираният като ключов булевард за отпушване на направлението от "Младост" към центъра на София освен неособено качествен е и тесен. На практика важната артерия вече има по едно платно в посока заради паркиралите коли. Въпреки забраната, шофьорите знаят, че в "Младост" полицията не следи за неправилно паркиране и спират необезпокоявани върху пътя.