Над 200 водещи компании в производството на компютърни игри представят най-новите си идеи. "Сони" излиза на пазара на видеоигрите с подобрена версия на старата преносима конзола на "Плейсейшън", която може да лови телевизионни канали. Безспорен хит на изложението в Токио стана дигиталният фитнес инструктор на Нинтендо. На малък видеомонитор се показват правилните техники за изпълнение на упражнения от Йога или Пилатес.

Катунори Окита, Конами Диджитъл Ентъртеинмънт: "Напоследък е нашумяла темата за здравословния начин на живот. Затова решихме, че ще е чудесно ако можем с нашите игри да направим хората по-здрави и по-красиви, като по този начин ще допринесем за по-доброто възприемане на компютърната индустрия”.

Организаторите очакват повече от 200 хиляди души да проявят интерес към изложението в Токио. Световният пазар на видеоигри се оценява на около 30 милиарда долара.