Директорът на берлинския зоопарк обяви, че има огромни планове за търговската марка “Кнут”: “За нас това е страхотен шанс да популяризираме нашето желание да запазим биологичното равновесие в природата. Благодарение на нашата програма сме спасили много биологични видове и се грижим за продължаването на вида им”.

Берлинският зоопарк ще бъде подпомогнат в популяризирането на запазената марка "Кнут" и от музикалния концерн "Юнивърсъл мюзик". На пазара вече излезе песен, посветена на полярното мече, която е озаглавена "Кнут гехтс гут" или "Кнут е добре".

Запазената марка "Кнут" ще бъде сложена и на всички продукти на Берлинския зоопарк, както и на такива, които са изработени от други компании в сътрудничество със зоологическата градина в немската столица.