
С онлайн играта на предаването, достъпна в обновения сайт, зрителите могат да се гмурнат в надпреварата и докато следят развитието на своите фаворити, да спечелят по една голяма и пет малки награди всяка седмица, а при десет правилни отговора да участват в жребия за голямата награда.
Обновеният сайт, чийто дизайн, атмосфера и съдържание съответстват на ритъма на решаващата финална фаза на предаването, ще помогне на най-запалените фенове да следят докрай емоциите и напрежението около избирането на музикалния идол на България.
Посетителите на сайта могат да проследяват промяната в стила на финалистите, съобразена с техните изпълнения и лично излъчване.
Зрителите могат да получават най-интересните новини и събития от Music Idol на личния си имейл чрез абонамент за newsletter-а в сайта, а атмосферата на най-популярния музикален риалити формат в света може да стане част и от работното място, благодарение на рубриката “Downloads”, и достъпните за сваляне screensaver-и и wallpaper-и.
www.musicidol.btv.bg се разработва съвместно от bTV и Нет Инфо.БГ.
Генерален спонсор на Music Idol e GLOBUL. Като най-бързо развиващия се мобилен оператор в България, компанията има дългогодишна практика да подкрепя младите български таланти. Партньорството в проекта Music Idol е поредното доказателство за дългосрочния ангажимент на GLOBUL към развитието на българската музика.