
Кейт Бусман, моден журналист: "Цените са по-високи, защото дрехите са изработени от естествена кожа или коприна. Например, там има един шлифер, който струва 150 лири. Цената е нетипично висока за H&M, но клиентите го купуват и служителите веднага слагат друг. Хората купуват главно заради Мадона, защото това е нейната марка".
Колекцията наистина имаше невероятен успех. Клиентите разграбваха щандовете и отнасяха пълни чанти с дрехи, а от високоговорителите звучаха най-големите хитове на "материалното момиче".
Шведската компания осигури тоалетите на Мадона, нейните музиканти и танцьори на последното й турне. В замяна поп звездата изработи нов модел анцуг специално за H&M. Фирмата е сключила договори също с Карл Лагерфелд и Стела Макартни да изработят практични колекции за нейните клиенти.