Прослушванията започнаха още в сряда. Заради огромния брой записани за столицата се наложи прослушванията да започнат ден по-рано, като в сряда екипът на Music Idol извика 900 млади хора в зала 6 на НДК.

Участниците в софийския кастинг показаха завидно търпение и истински се забавляваха край рояла във фоайето на залата, докато чакаха своя ред за явяване пред комисията. Залата за чакащи буквално се превърна в “пиано бар”, в който можеха да се чуят най-големите поп и рок хитове, както и македонски песни в хорово изпълнение на кандидат идоли.

Сред тълпата бяха забелязани Петя – участничка в първото издание на Survivor BG и Милко – един от братята от нашумелия преди време поп-фолк дует “Близнаците”. И двамата обаче присъстваха на кастинга в качеството си на придружители.
И в София не липсваха кандидати с народни носии – вече четирима заложиха на пъстрите шевици в дрехите си. Въпреки изискването за акапелно пеене, някои си донесоха музикални инструменти за кураж. Кандидат с пънк прическа и с костюм, например, се опита да спечели симпатиите на журито с изпълнение на флейта. Други заложиха на пълна програма, съставена от хореография и ефектни номера. До момента в кастингите са изпълнени песни на общо 25 езика, сред които индийски, судански, ботсвански, виетнамски, арабски, японски, китайски.

Предварителният кастинг приключва днес, като до края на деня комисията трябва да прослуша над 1500 кандидати. Колко ще продължат в следващия етап, ще стане ясно в неделя вечерта, след се произнесе звездното жури на Music Idol.

Генерален спонсор на Music Idol e GLOBUL. Като най-бързо развиващия се мобилен оператор в България, компанията има дългогодишна практика да подкрепя младите български таланти.

Партньорството в проекта Music Idol е поредното доказателство за дългосрочния ангажимент на GLOBUL към развитието на българската музика. www.musicidol.btv.bg