Той се нарича „Модел за съвършенство" и е пилотен за страната. При добри резултати може да бъде приложен и в останалите дирекции на Агенцията за приходите.
Негативните емоции се провокират най-вече по-време на кампании като тази - за подаване на годишните декларации за доходи. Много работа, напрежение и …стрес. В такива случаи директорът изненадва подчинените си с тест, анкета или ролеви игри, озаглавени „Опознай себе си" или „Какъв съм аз в очите на другите".
Иванка Скорчелиева –главен експерт ТД на НАП: „Отиваме на оперативка и в даден момент г-жа Цолчовска вижда, че са доста напрегнати всички колеги и решава да ни поотпусне малко чрез тези игри.”
Галина Димова -ТД на НАП -Силистра: „Задачката беше всеки от нас да напише по три положителни неща за човека до себе си. В първия момент не знаеш ти какъв си в погледа на другите и когато видиш обобщения резултат -става много приятно."
В началото всички се притеснявали от позитивните оценки на колегите си. Сега обаче резултатите от игрите често могат да се видят окачени по стените на стаите в Дирекцията. Повишената мотивация и намаляването на стреса в службата се отразяват пряко върху качеството на работа.
Резултатите от 2006 година в това отношение са показателни-дори и с намален щат, дирекцията е изпълнила над 100% плана си за 2006г. с приходи над 45 млн. лева.
