“Блинг Н2О” е последната мода в минералната вода сред знаменитостите. В ресторантите и нощните клубове на Бевърли Хилс цената стига от 60 до 90 долара. Водата е от извор, печелил отличия в Тенеси.

Има идеалния киселинен баланс ph и едва доловим сладък вкус. Не са това обаче качествата, които я правят толкова скъпа. Ценна всъщност е бутилката. Тя е киселинно гравирана с ръчно поставени истински кристали Сваровски. Изглежда като лъскава висококачествена водка. Изобретателят, или по-скоро търговецът, който я измислил, нарича произведението си продукт за висшето общество. Сетил се да я направи, когато забелязал, докато работел в телевизия, че при бутилираната вода също има мода.

На фона на поп-културата, изискваща подражание на звездите, водата е насочена към младите хора, ходещи в клубове, които искат да водят луксозния живот на знаменитите, подобно на Ориндж Каунти - Кварталът на богатите. Истински богатите и известните не броят стотинките си за новия продукт. Джейми Фокс си поръчал от тази вода за турнето, продават я магазините “Луи Вуитон”, от нея пие не кой да е, а кучето чихуахуа на Парис Хилтън. “Блинг H2О” е също и за хората в дискотеките, които не искат да пият алкохол, но искат купонът да продължи. Тя е трик, когато един джентълмен с възможности иска да впечатли някоя жена. Производителят е съвсем наясно, че обикновени хора няма да дадат толкова пари за една студена вода и затова я предлага и в обикновена пластмасова бутилка - за малко повече от долар.