Схемата беше представена преди минути пред повече от 600 рекламодатели, наши партньори и приятели.
Новата опаковка на най-гледаната телевизия в България е модерна, стилна и на световно ниво.

Освен модифициране на корпоративното лого, промяната включва обновяване на шапките на предаванията, а също и разнообразяване и допълване на програмата с нови собствени продукции.

Освен Часът на Новините bTV тази есен пуска дългоочакваните Survivor BG, Pop Idol, новите сезони на хитовите сериали “Отчаяни съпруги” и “Ориндж Каунти”, а също и новите комедийни сериали “Поверително от кухнята” - от продуцентите на “Сексът и градът” и “Блондинката в книжарницата” с Памела Андерсън.

За феновете на спорта bTV ще излъчи най-интересните мачове от Шампионска лига и поредните състезание от Фурмула 1.

Освен програмата на bTV от октомври тръгва нов канал от семейството на Фокс –“Fox Crime. Във връзка с огромния интерес от рекламодатели bTV вече ще продава и каналите GTV, Fox Crime и Fox Life.