От днес на българският книжен пазар вече можете да намерите книгата "Анонимният известен“, чиято премиера беше снощи – първото подробно изследване на творчеството на именития български график Стефан Кънчев (1915–2001), напълно заслужено наричан "баща” на българския графичен дизайн.
Неговият художествен език и графичен репертоар са в основата на визуалната идентичност на България през втората половина на 20 век. В тази книга ще откриете непубликувани до днес документи, оригинални скици и разработки на създадените от него знаци. Тя илюстрира защо и как Стефан Кънчев си е спечелил репутацията на един от най-продуктивните и забележителни майстори на логотипа и запазения знак на всички времена.
За да се отдаде нужното внимание на създадените от него знаци, а и за да могат да бъдат сравнени помежду си и видени в цялата им пълнота, те са дигитализирани и сортирани по професионални и формални критерии. Книгата е посветена на десетгодишнината от смъртта на Кънчев и излиза от "Жанет-45".
Автор на книгата е Магдалина Станчева, която завършва комуникационен дизайн в университета FH Дюселдорф през 2009 г.. Оттогава е партньор в студиото за визуална комуникация Poststudio заедно с Анреан Нешев и Велина Стойкова. Носител е на престижната награда Red Dot за комуникационен дизайн (за съвместен проект за изложбено представяне на 22-ия форум по типография в Дюселдорф, Германия).
Съкуратор на първия Sofia Design Week (2009) и на изложбите "Стефан Кънчев" и "ПолитПроп" в рамките на форума. Върху проекта "Анонимният известен: Стефан Кънчев" работи от лятото на 2008 г., първоначално като част от дипломната си работа.