Кампанията преминава под мотото "Земя на идеи". Тя има за цел да покаже на света, че германците са народ, който в последните векове не само е бил двигател на индустриалната революция, но е създал и богата култура. Една разходка в Берлин е достатъчна, за да се усети атмосферата на една горда столица. Огромна скулптура край Брандербургска врата символизира индустриалната мощ на Германия. Гигантски футболни обувки, напомнят, че през 1954 година отборът на страната печели Световната купа по футбол.
Супермодели и други германски звезди приветстват чужденците с: "Добре дошли в Германия, земята на мечтите".

Други, обаче помнят германците не с музика и литература, а с престъпления срещу човечеството по време на Втората световна война. Насред площада, където нацистите са горили купища книги, сега се издига скулптура в памет на най-великите немски писатели.

Огромно хапче пред Райхстага прославя едно фармацевтично откритие на германците - аспирина. В последните години Германия е един от най-големите износители в света. Не случайно преуспяващи фирми като Байер, Адидас, Ауди и Луфтханза са спонсори на кампанията за национална реклама.