Данните обяви на Десетия рекламен форум, председателят на Управителния съвет на Асоциацията на рекламните агенции - Красимир Гергов. Според него, рекламният пазар у нас ще запази тези темпове на растеж поне още пет години.

Председателят на Управителния съвет на Асоциацията на рекламните агенции Красимир Гергов отчете, че за реклами в телевизиите бизнесът през 2005-та година е платил над 66 милиона евро. Телевизионните реклами са нараснали с над 20 процента. Най-голям ръст обаче се отчита при рекламите в интернет-пространството - заради масовото навлизане на кредитните карти и възможностите за онлайн разплащания.

Вицепрезидентът на Европейската асоциация на комуникационните агенции Джеръми Стърн обяви на рекламния форум, че световните компании отделят все повече средства и внимание върху промоциите за продажба, а не само за реклама.

В Европа компаниите отделят до 12 процента от бюджетите за промоции с подаръци и наградни програми за клиентите, които предпочетат техния продукт.

Според Стърн с промоциите за продажби битката за нови клиенти между компаниите става още по-ожесточена.