
Ръководството на компанията цели не само да запази, но и да увеличи пазарния дял, който за миналата година е около 30%, заяви изпълнителният директор Златин Съръстов. По думите му, националният превозвач не е имунизиран срещу процеса на интензивна трансформация на авиационния бранш, включително и срещу повишените цени на горивата през 2005 година.
“Имаме навлизане на нискоразходни превозвачи на българския пазар. Това нещо не може да не се отрази върху компанията и не можем да се правим, че не го забелязваме”, заяви Съръстов.
“България Ер” ще открие нови линии - от април ще лети от София до Дъблин, а през лятото от Дъблин до черноморските ни летища. Ще има полети от Милано до Варна и от Лондон до Бургас, а през лятото и до Кувейт.
От утре до края на март всеки пътник на борда на “България Ер” ще получава българска мартеница. Бяло-червен символ и поставен и върху самолетите на компанията. Всеки месец те ще изглеждат различно според посланието, с което ще популяризират националната идентичност.
Компанията ще увеличи броя на пилотите си до 93 през лятото, ще върне два самолета и ще купи други пет.