Лимитът от 15 минути на ден отпадна, при гласуването на Закона за държавния бюджет. Тогава всички обясниха, че е допусната техническа грешка и обещаха тя да бъде бързо поправена.

Вносителите на закона за бюджета, от Министерство на финансите и днес потвърдиха, че с отмяната на лимитите за реклама е станала досадна грешка. И че не е търсен начин за държавна намеса на рекламния медиен пазар.

“Няма умисъл или елемент на чиновническо нехайство, недоглеждане с оглед да се взривят взаимоотношенията на рекламния пазар. Може при компютърната обработка да е станала тази грешка”, заяви Владимир Петров, директор на Дирекция "Държавни разходи" в Министерство на финансите.

Днес медийната комисия се зае да върне законовото положение. Предложението подкрепиха депутати от всички парламентарни групи и текстът с рекламните ограничения беше записан отново в закона за радиото и телевизията. От НДСВ дори поискаха бързо гласуване в пленарна зала - на първо и второ четене в рамките на един ден.