Правителственият говорител не каза коя фирма е изработила клиповете и колко струват те. Заяви, че производството им било под 30 хиляди лв., а креатива - под 20 хиляди лв. Но не даде повече инфромация за автора им.
Според Димитър Цонев, всички подробности за клиповете и цялата кампания за повишаване активността на гласуване ще станат известни другата седмица.
Един от трите предизборни клипове провокира и друга дискусия - за етичните стандарти във воденето на кампанията.
"Имаме и малко така странен български, който асоциираме с определени етнически групи. Не знам до колко е редно това нещо да се прави. Защото казва, ако ти не говориш - другите говорят вместо тебе, което аз лично по този начин го усещам, коментира Десислава Бошнакова, специалист по Връзки с обществеността. Ние сме толкова свикнали с мръсния български език, който е около нас, че не мисля, че това е нещо, което на хората би им направило толкова силно впечетление."
Според Десислава Бошнакова, показаните клипове са атрактивни, но няма чувствително да повишат процента на гласоподавателите.
