Проектът за интегриран градски транспорт, или "метро на колела", на стойност 130 милиона лева, обаче временно е спрян. Според коалиция "Ваклин Стойновски за Бургас" чрез обществената поръчка за доставка на автобусите се облагодетелства определена фирма, а цената е изкуствено завишена.
Съветниците от ГЕРБ обаче са категорични, че няма как обществената поръчка да е нагласена, защото проектът е пилотен за страната и условията се определят и от експерти от Брюксел и регионалното ни министерство. Въпреки това Агенцията за обществени поръчки спира процедурата и затова нови автобуси засега няма. От администрацията обясняват, че новите изисквания не са заради закон, а заради съвсем нова европейска директира за екологичните норми на автобусите. Отхвърлят и обвиненията за потънали пари покрай обществената поръчка.
Според ГЕРБ в момента се доуточняват новите изисквания на Брюксел и е въпрос на месеци Бургас да се сдобие с нов градски транспорт.
Друг спрян проект в Бургас е за индустриалната зона, която трябваше да отвори 3000 нови работни места и на практика да реши проблема с безработицата в региона. От Коалиция за България твърдят, че дадените до тук 3 милиона лева са потънали в засипването на блато, а ползите от инвестицията са неясни.
Съвместният проект между общината и държавното дружество "Национална компания Индустриални зони", предвижда привличането на инвеститори от цял свят, които да изградят производства, фабрики и заводи на терен, извън града, благоустроен от общината. Реализирането му засега е спряно, защото не срещна подкрепата на мнозинството от съветниците.