
"Ние желаем всички да се влюбат в България когато пристигнат тук", казва Димитър Гавански, автор на логото.
"Вие като автор на този проект къде бихте искали да видите това лого?"
"По Си Ен Ен бихме се радвали да го видим и двамата", сподели Димитър.
"Логото е една много малка част от бранда на страната. Тепърва предсои да се направи изцяло и се надяваме да ни поканят в екипа", сподели Асен Петров.
Преди 2 месеца Министерството на икономиката покани млади хора от 16 до 29 години да мислят за лого и мото на България. Целта беше да се наложи имидж на България като успешна страна с нови възможности.
"Това е една цялостна концепция за налагане имиджа на България по света и това е само едно начало. Така че реклама на България не само като туристическа дестинация, а като място за инвестиции, за по-добър живот", поясни Лидия Шулева, вицепремиер и министър на икономиката.
В журито, което оценяваше 500-те проекти за лого и мото беше и директорът на новините в Би Ти Ви Люба Ризова. В проектите като символи най-често се срещат трите цвята на българското знаме, розата, хорото и живописното съчетание на море и планина. Част от проектите ще бъдат откупени от частни фирми, които желаят да рекламират България навън. Специалната награда на конкурса получи серията картички "мечтите на България" с автор 26-годишната Силвена Иванова от Шумен, която страда от тежко заболяване.