Всъщност това посещение стана с едногодишно закъснение. Джорджо Армани възнамеряваше да отиде в Хонконг още миналата година, но тогава промени плановете си заради епидемията от ТОРС. Сега създателят на известната търговска марка показа добър търговски нюх и оптимизъм. Като цяло неговата компания възнамерява да отвори между 20 и 30 магазина в Китай.

"Знаете ли, мисля, че ние откриваме една нова реалност. Например, Хонконг е град, където живеят много богати хора, които пътуват много. Вероятно те ще се интересуват от най-скъпите ми продукти. Докато в Шанхай има доста по-комерсиални възможности, и мисля, че ще е по-добър пазар за нашите джинси", коментира дизайнерът.

Джорджо Армани обаче спомена, че може и да изнесе част от производството си извън Китай заради широко разпространената търговия с ментета и фалшификати. Тази търговия в Китай обхваща най-различни стоки - от видеотехника и компютърни игри до дамски аксесоари и части за автомобили. Ежегодно в страната се продават фалшиви стоки за 16 милиарда долара. А известните търговски марки са магнетичен обект на желанието за фалшификаторите, които разчитат стоките им да се купуват от хорла с по-ниски доходи.