Панаирът на анимацията в Япония привлече хиляди посетители - любители на киното, търговци и специалисти. Ексцентричният проект "Парното момче" с бюджет почти 23 милиона долара беше в центъра на вниманието.
Познавачите смятат, че драматичните ракурси и обилното използване на компютърни графики се превръщат в запазена марка на японските аниматори.
Филмът "Невинност" също има вече възторжени почитатели.
Японските режисьори изтъкват, че е особено важно как филмите се предлагат на публиката. Иначе от тях ще се заинтересуват само заклетите любители на комиксите.
На панаира тази година присъстваха представители на повече от 160 компании. Мнозина чуждестранни разпространители посочиха, че онова, което ги привлича в японските филми, е присъствието на универсална истина, която е рядък гост в западните продукции.
