Преди Шон Конъри е рекламирал японско уиски, но за първи път приема да участва в реклама на родния си скоч. Рекламата на актьора ще е основана на изречението "Някои остаряват, други узряват". Тя ще се показва в осем страни, но не и във Великобритания и Съединените щати. 45-секундният телевизионен спот ще привлича вниманието на зрители в Гърция, Ливан, Мексико, Русия, Венецуела, Тайланд, Пуерто Рико и Доминиканската република. Рекламата ще върви на английски език със субтитри. Актьорът отстоява независим характер, един от най-ценените и привлекателни мъже в света е и, разбира се, гордо се хвали с шотландското наследство. Рекламната кампания обхваща части от филмите на "Агент 007", в чиято роля сър Шон се превъплъти през 60-те години и включва съвременни снимки на холивудската знаменитост.