Всичко започва от идеята за сюжета на играта. После художниците създават героите, с които играчите ще се сражават или сприятелят. Тук се включват аниматорите. Те раздвижват неподвижните рисунки на персонажите, вдъхват им живот и характер. Друг екип измисля как и кога тълпите от лоши герои да се появят в най-неподходящия момент.

"Те създават съответно нивата, след като са готови всички обекти, дървета, засаждат всяко едно, поставят всеки камък. Изграждат всяка клопка, в която ще попадне играча", обяснява дизайнерът и продуцент на компютърни игри Габриел Добрев.

Героят е нарисуван, започва анимирането му в сцените от играта. В началния си вид тялото прилича на телена мрежа. Всяко квадратче от него ще се движи, ще бъде покрито с доспехи, лицето ще се мръщи, а щом го ранят, компютърният герой дори ще кърви. Кръвта всъщност е няколко пласта червен цвят, който се наслагва на определени места по персонажа по време на битка.

Димитър Николов отговаря за анимирането на героите от играта.
"Започнах да наблюдавам и хората или животни, самите движения. И така сам за себе си изградих представа за това кое как трябва да се движи", разказва Димитър.

Създаването на компютърна игра отнема около 2 години. Финалът идва със записването на музиката, ефектите и гласовете на героите. Едва тогава илюзията става действителност за всеки почитател на компютърните игри.