Във форума участват повече от 100 фирми.

Разходите за реклама през следващата година ще се увеличат с 20%, прогнозира председателят на
Асоциацията Красимир Гергов.
Рекламодателите у нас искат да завземат пазарна ниша и да разширят пазарния си дял, подчерта Гергов.
"Много от клиентите са постигнали единствено в България плана си за годината. Затова те имат основание да повишат бюджета си за следващата година."


Три пъти е нарастнала аудиторията на Би Ти Ви за една година. В момента програмата средно-дневно гледат 60% от всички зрители. Повече от 60% от децата на възраст между 6 и 11 години следят детската програма "Фокс кидс".
"Първична сила" и "Разбиване" са интересни за 75%.
Шампионската лига събира 67% от зрителите на възраст от 18 до 54 години.

Пазарният дял на Би Ти Ви нараства и в момента притежава над 50%от рекламните разходи в България.

"Шоуто на Слави" е едно от най-успешните предавания. То е позволило на телевизията да увеличи праймтайма си от 19 часа до полунощ.
Новините са много популярни. Рейтингът на късната емисия надхвърля 25% за някои целеви аудитории.
Специфична аудиторията е формирало сутрешното ток-шоу "Искрено и Лично".

Би Ти Ви ще зарадва феновете си с четири нови сериала и с нощно чат шоу, в което зрители и водещи ще общуват интерактивно.
Девет медии, сред които вестници и радиа ще представят програмите си в рамките на форума.