Новият сингъл на Coldplay, “Every Teardrop Is a Waterfall” се изстреля директно на върха на световните класации. В България, Европа и света дебютът на парчето в радиоефира и онлайн продажбите надмина очакванията и на най-запалените фенове на групата:

- България, радио Z-Rock – на 3 юни, точно в часа на световната премиера, радио Z-Rock направи прецедент в историята си за първи път излъчи два пъти един след друг "Every Teardrop Is a Waterfall”. В момента песента е на тежка ротация в Z-Rock.

- Холандия - №1 в радио ефира и № 1 в продажбите на сингли

- САЩ - най-висок дебют в класацията за дигитални продажби

- Австралия – измества дори Бийонсе и Адел като най-излъчвано парче в радиостанциите

- Ирландия – най-бързо изкачващата се песен в радиокласициите

- Втора седмица е на №1 в iTunes в Португалия, Швеция и Мексико

"Феновете са гладни за повече музика от Coldplay и очакват с настървение да научат нещо повече за тях – кога ще излезе новият им албум, какво ще съдържа, дали ще има турне... Засипаха ни с въпроси, телефонът прегря през последните няколко дни”, споделя Джули Пилат - програмен директор на американското радио KYSR, чиито многобройни излъчвания на песента го превръщат в радиото с най-много Coldplay аудитория.

“Every Teardrop Is a Waterfall” е пилотен сингъл от предстоящия студиен албум на култовата британска група, който се очаква да излезе през есента на тази година от Анимато Мюзик/EMI. Последният албум на Coldplay, "Viva La Vida or Death and All His Friends”, има продадени над 2,7 милион копия по света. С тях продажбите от всички проекти на групата само в САЩ възлизат на 15 милиона.

Крис Мартин споделя, че предстоящият албум на Coldplay е повлиян от олд скул графитите на Ню Йорк - нещо средно между U2, Velvet Underground и рейв музиката.