Продуктите с марка „Стара планина" се „радват” на нарастващ скептицизъм сред масовия потребител в Пловдив. Малките квартални бакалии вече не зареждат скъпи колбаси и полуфабрикати, направени според изискванията на Българския държавен стандарт. Обяснението на търговците е, че хората вече нямат пари да ги купуват. За година покупателната способност на мнозина е намаляла значително.

Продуктите „Стара планина" все още са радват на някакъв интерес единствено в големите търговски вериги. И все пак, ако преди година, потребителите в една от най-големите пловдивски вериги са купували 60 килограма кренвирши дневно със знака „Стара планина", днес количеството е не повече от 5 килограма.

Според търговците марката е предпочитана предимно от хора на средна възраст, които имат прилични доходи. Почитателите на БДС купуват предимно колбаси и кайма.

Някои от почитателите на качествените месни продукти обаче са убедени, че постепенното пазарно унищожаване на марката не е случайно и се прави умишлено, за да се реализират по-големи и по-бързи печалби от производителите.