На 6 декември токът в дома на Александър Йонов спира. Мъжът излиза да види какво става и заварва служители на Е.оn, които подменят електромера му.
Казаха ми: "Ела да се подпишеш на този протокол, че сме ти сменили електромера".Попитах ги защо, а те ми обясниха, че има повреда, обясни Александър Йонов.
Близо четири месеца по-късно семейството получава известие, в което пише, че дължат на енергото 1325 лева и 95 стотинки.
От дружеството Е. Оn обясниха, че подмененият уред не е отчитал 90% от използваната електроенергия. Експерти установили и външна намеса в устройството.
Александър твърди, че в неговото положение са и други домакинства от блока.
На всички протоколи са написали, че не се четат пломбите. Аз лично говорих с един от енергото и той ми каза, че това са техни вратички. Тактика, политика, техни вратички ми каза, ядосва се Александър.
В търсене на правдата абонатът се натъква на още проблеми - незаключени общи табла и неверни часовници на електромерите.
От дружеството обясняват проблема с Общите условия на договорите за продажба на електроенергия.
А за потърпевшия остават още въпроси.
Как може да изразходвам 7200 киловата за шест месеца, ядосва се Александър.
Мъжът се е обърнал към комисията за защита на потребителите. От Е.оn уточниха, че абонатът им има право и на писмено възражение, след което ще се ангажират да направят детайлна проверка по случая.