Полицията и прокуратурата работят по две основни версии за причините, довели до тежкия пътен инцидент, при който загинаха осем души, на автомагистрала "Тракия". Първата е грешка на шофьора, а втората - техническа неизправност. Всички подробности около разследването обобщава Асен Иванов.

Има вероятност шофьорът да е заспал, като се има предвид часът от денонощието,

в който е станал инцидентът. По време на разпитите той е казал, че е загубил управление, но не може да си обясни как е станало това. По-голяма част от разпитаните пътници в автобуса също нямат ясна теория как точно се е случил инцидентът, съобщи окръжният прокурор на Пловдив Иван Даскалов.

Експертите са установили счупване на предна греда на автобуса

Възможно е тя да е счупена преди или по време на инцидента. Ако е счупена преди инцидента, е вероятно това да е причината за загуба на управление от страна на шофьора. Преди инцидента автобусът е спирал за кратко време само на едно място, вероятно за да разтовари пътник.

Пет часа е продължил огледът на местопроизшествието в тъмната част на денонощието

В 9:30 ч. тази сутрин е имало още един оглед. Те са извършени под надзора на експерти. Автобусът е пътувал от София за Бургас. Водачът е изгубил управление, вследствие на което автобусът се е преобърнал и след това се е запалил, каза старши комисар Тодор Чонов, директор на Областната дирекция на МВР-Пловдив.

Текат следствени действия, предстои да проведем съвещание, за да се обсъдят доказателствата

и да се реши дали да бъдат повдигнати обвинения на шофьора на автобуса, съобщи окръжният прокурор на Пловдив. Най-основното доказателство – автотехническата експертиза няма да бъде готова до изтичането на тези 24 часа, допълни той.