Почти на всеки шофьор в София му се е налагало да плати Синя зона със sms. Бързо, лесно и удобно. Така смятали и Лора и Христо, когато днес оставят колите си на паркинг в центъра на София. 10 минути по-късно обаче получават съобщение, че има технически проблем и не могат да платят по този начин.

"При което слизаме долу, за да си платим и да си сложим талон. И гледаме, че вече има скоба. При това човека на паркинги и гаражи ни продаде талон. И се оказа, че за паркирането на този автомобил трябва да платя sms, талон и накрая 10 лева да поставената скоба", разказа Христо Станев.

Скобата е сложена три минути, след като Христо е получил sms за техническия проблем. А от Центъра за градска мобилност получават съвет да се обърнат към оператора си. Проверка в системата показва, че въпреки че си е платил два пъти, автомобилът на Христо е считан за нарушител.

"Проверка от колегите в 13.04 ч. Наша в 13.07 ч. слагаме скоба. Снимаме го. Ама след това се оказа, че хората са поставили sms", казаха от екипа, който постави скоби на колата.

От Центъра по градска мобилност прехвърлиха вината за случая на мобилния оператор. Не казваме името на оператора, тъй като не успяхме въпреки опитите ни да се свържем с ПР отдела. За Христо и Лора остават ядовете от това, че въпреки желанието им да бъдат редовни са глобени с 10 лева и с два часа разправии.