Джъстин Бийбър се появи с виолетово яке пред феновете в бутика на Dolce & Gabbana в Ню Йорк, докато дизайнерът Майкъл Корс откриваше новия си магазин в центъра "Рокфелер" в рамките на третото издание на Нощта на модата, предадоха световните агенции.

"Обличам се в Dolce & Gabbana от глава до пети", заяви тийнейджърският идол Бийбър, подписвайки се върху фланелки на италианската марка по 95 долара бройката. Неговите фенове бяха дошли специално в Манхатън за световната модна инициатива, която включва 250 града из целия свят.

Шопинг фиестата Нощта на модата е по идея на главната редакторка на сп. "Вог" Ана Уинтур

за привличане на повече купувачи. Целта на проявата е да увеличи клиентите във важния за търговията есенен период, като направи пазаруването едно още по-вълнуващо преживяване. Тази година фокусът е върху самата модна индустрия и нейните представители, а не върху холивудските знаменитости, които "откраднаха шоуто" през изминалите две години.

Ана Уинтур се включи в инициативата, като подписваше копия от септемврийския брой

на списанието си за фенове в Манхатън. В Париж шопниг треската обхвана местните тийнейджърки, които се смесиха с изисканите дами в бутиците на тъй-наречения "златен триъгълник", в търсене на любимите стоки от "Шанел", "Прада", "Армани" и "Ралф Лорън". Настроението на шопинг празника беше подсилено с музика и шампанско. Нощта на модата естествено преля в друга мащабна фешън проява, от която вече е неразделна част – Седмицата на модата в Ню Йорк.

В Бевърли хилс в Холивуд зрелището беше още по-пищно, като за целта беше докарано Виенско колело, което издигаше купувачите високо над улицата с шик бутиците по "Родео драйв".