bTV е сред най-силните марки в България. Това стана ясно от провелия се тази вечер в София конкурс за най-популярните търговски марки на българския пазар. Нашата телевизия беше отличена като най-силната търговска марка в категория "Национални телевизии".

Конкурсът "Супер марки на годината" се организира в над осемдесет държави. Целта е от хилядите компании в дадена страна, да се отличат онези, чиито марки потребителите моментално успяват да разпознаят и към които, имат най-силно доверие. Такава марка за България е bTV, която бе отличена в категорията "Национални телевизии". Конкурсът съвпадна и със седмицата, в която bTV ще смени своята визия изцяло.

"В края на тази седмица bTV ще си промени изцяло визията си и смятам, че всички вие много високо ще оцените именно това. За пореден път доказахме, че bTV прави всичко възможно, дори в период на криза, да се появи с нов имидж, с нова визия, с ново лого. Смятам, че това ще даде възможност на всички марки да се рекламират все по-добре в нашия ефир", заяви Петя Терзиева, директор "Маркетинг комуникации".

bTV печели конкурса за най-силната марка сред останалите телевизии за трета поредна година. Вие, нашите зрители, ще имате възможност да гледате bTV в напълно променен вид от 6 декември.