В столицата заработи информационен център с гореща телефонна линия, на която граждани могат да получат информация за градския транспорт и трафика в града. Така с едно обаждане по телефона можем да разберем защо автобусът закъснява и къде има свободни места за паркиране.

Едно обаждане на горещия телефон – 07001 32 33 - струва колкото един градски разговор.

Ако вашият автобус закъснява, може да се обадите в центъра за градска мобилност, откъдето ще ви обяснят защо.

От операторите, които отговарят на повикванията, можем да получим информация и за синята зона в града, както и по кои улици се правят ремонти. Така ще си улесним избора на маршрут.

"Смятам, че с подобряване на информацията, даване на възможност хората да знаят кога ще има превозно средство, кога ще пристигне, това е един от елементите за борба с трафика в София", заяви Николай Костов, управител на Център за градска мобилност.

Чрез новосъздадената интернет страницата на центъра за градска мобилност също  можем в реално време да проверим на коя спирка и кога ще пристигне избрания от нас транспорт.

"Ние до метър можем да хванем всички автобуси, било частни или общински, точно кога трябва да пристигнат, колко километра са минали, дали се движи по разписание, дали му е виновен трафикът или самоволно е нарушил разписанието. За миналата година имаме 2 милиона лева глоби за такива недисциплинирани фирми", съобщи кметът Бойко Борисов.

Освен за информация, горещата телефонна линия и интернет страницата можем да използваме и за оплаквания.

 

 

Спортните събития от деня

Филмите на bTV

Гледай bTV на живо

Времето