Пенсионерка от столичния квартал "Надежда" е готова да кандидатства за рекордите на Гинес, след като се оказа, че е говорила цяло денонощие по домашния си телефон, без да се откъсне от него дори за секунда. За куриозния случай, документиран от БТК, разказва Петя Стефанова.
Преди месец Снежанка Гелева получава шокираща телефонна сметка - 152 лева. Обикновено месечният й дълг към БТК не надвишава 15 лева, затова самотната пенсионерка преглежда разпечатката.
"От детайлизираната сметка се вижда, че съм набирала многократно един и същи телефон, на болница, регистратури съм въртяла основно, и то тази регистратура, която съм въртяла най-много, набирала съм я през 2 часа, на секундата, като разговорът се отчита като двучасов", заяви Снежанка Гелева.
Избраният номер е на националния кардиологичен център. Снежанка действително е пациент на болницата, оперирана е от сърце и във въпросния ден е опитвала да се свърже.
"Никой не ми е отговарял, никой не е вдигал. Исках да запиша час и не успях", разказа жената.
Дни по-късно, когато отива на място, й обяснили, че вътрешните номера в болницата са били сменени. После пристига и "честитката" от БТК. От компанията признали, че вероятно има грешка и дублиране на сметки, но въпреки това й спрели телефона заради неплатената сума.
"Казаха ми, че редът е да пусна жалба и в едномесечен срок ще ми бъде отговорено. Направих такава, но след това не последва нищо. Да ме номинират за Гинес. Как може да се набира 11 пъти по едно и също време, в една и съща секунда, през 2 часа прекъсване. Няма ден, няма нощ. Ами не съм ли достойна за Гинес?", коментира Снежанка Гелева.
Потърсихме коментар от БТК. Часове след нашата намеса телефонът на жената беше пуснат. От компанията признаха грешката си - получило се неразпадане на връзката. И заявиха, че не водят статистика колко често се случва това. Остава въпросът колко от нас се сещат да проверят сметките си за фалшиви обаждания. И трябва ли винаги да се намесват медиите, за да се пребори бюрокрацията?