Собственичката на модна агенция "Визаж" Евгения Калканджиева гостува на "Тази сутрин" по темата "Модните агенции и елитните проститутки".

Личното ми мнение е, че по-скоро агенции за проститутки и компаньонки се представят за модни агенции. Истински, нормални работещи модни агенции в България има три. Самото общество и управляващите трябва да си зададат въпроса защо има толкова много модни агенции.

Да се направят проверки

Това, което аз знам и което съм чувала, е, че се разнася един моден каталог със снимки на момичета, на който отдолу са написани цени. Лично аз не съм го виждала. Съмнявам се, че съществува такова нещо – аз съм човек с много връзки и контакти и все някой щеше да ми кажи или поне да ми го покаже.

Мисля, че това е мит

Агенциите, които нямат предмет на дейност модата, се делят на две – едните са чисто консуматорски – прибират огромни такси за курсове и после ги разпускат с по една диплома за модели. Другите са агенции, които правят мини местни конкурси, като Мис Гергьовско агне и Мис Сливенска слива, които обявявайки кастинг, се явяват едни момичета, които след това се водят като модели към агенцията и ходят по частни купони и партита по яхти. Това е нещо, което е много сбъркано.

Естествено, че се проституира в България

под прикритието на модни агенции. Отричала съм, че модели на Визаж проституират. За това съм готова да водя и съдебни дела и битки.  Моделите ни са без грим, без изкуствени бюстове, високи...

Опитахме се да направим асоциация на модните агенции, но за да се направи, трябва да има инициатива и от останалите.

Имам предложение към държавата –

модните агенции да започнат да се лицензират. Мъжете станаха изключително мързеливи, момичетата – изключително нападателни и това много подбива авторитета на жената в България. Трябва да има малко повече достойнство. Манталитът в момента е море, Слънчев бряг, купони, наркотици  и секс. И чалга.

С Маргините сме много добри познати,

не мога да съм съдник дали за това, за което са обвинени е така или не е така. Има компетентни органи. Съвсем честно мога да заявя, тъй като ние сме агенцията, която всяка година има данъчна проверка, ние нямаме взети пари, дадени пари, придобити. Много хора си казват – Някой стои зад нея. Не е съвсем така.

За Мис България

Ирина Папазова държи името "Мис България" като запазена марка за България. Дарина Павлова държеше лиценза "Мис Вселена". Аз направих преговори с всяка една от тях и изкупих – всяка година на Папазова плащам лиценз, за да ползвам името "Мис България" и

всяка година плащам лиценз

за "Мис Вселена" и "Мис Свят". И затова може би от догодина ще наложим лицензи и за регионалните конкурси.

Конкурсът "Мис България" е с бюджет 180 хил. лв. Няма кой знае каква печалба там. Той е чисто имиджов.