800 милиона приятели, плюс един голям съперник. Марк Зукърбърг иска да освежи облика на своя Фейсбук. Затова гответе се да видите много промени по профилите си в близките дни.
Едно от нововъведенията се нарича "Тайм лайн". Това е поле, което подрежда хронологично снимките, коментарите, видеата и другите приложения, които потребителят качва или използва. Така профилната страница ще заприлича повече на микро-блог.
Отделни приложения ще следят какво гледаме, какво четем или какво планираме и ще ги споделят с приятелите ни със сходни интереси.
„Това е все едно да се прибереш вкъщи и да видиш, че някой ти е преустроил спалнята, без да те пита. Дори и да е сложил по-хубави мебели, пак ще откачиш”, коментира анализаторът Сам Бидъл.
Новото лице на Фейсбук вече провокира вълна от недоволство сред потребителите, които се насочват към конкурента Гугъл плюс.