Все още не е ясно кога новият медиен закон ще бъде внесен за гласуване в Парламента. Това обяви депутатът Иван Павлов на "Седмия национален форум на рекламата 2002".

Павлов допълни, че комисията по медии все още не е обсъдила всички предложения за поправки в проекта и не е изработила окончателен вариант.

148 милиона лева са се завъртяли на рекламния пазар у нас само за година. От тях най-голям дял държи рекламата в телевизиите - 75 милиона лева, 55 милиона в пресата и 8 милиона за радиата.

Това са данни изнесени от председателя на Асоциацията на рекламните агенции в Бъргария Кресимир Гергов. Той обясни, че 2001-а е годината белязана с бум на списания, а за следващата прогнозира увеличение на рекламния пазар с 15 процента.

Би Ти Ви е безспорен лидер по гледаемост и е предпочитана от рекламодателите дори с по-малък бюджет, сочи изследване на телевизията. Последните спечелени часови пояси са сутрешният между 6 и 9 и праймтайма между 18 и 21 часа.

Според изследването Би Ти Ви се гледа от млада, образована и платежоспособна аудитория.