Японският фотографски концерн "Фуджи" навлезе в козметичния бизнес, като лансира свои кремове срещу бръчки, използвайки богатия си опит в емулсиите и фототехнологиите, предава БТА.

"Фуджи" е един от най-големите производители на филмови ленти и фотоапарати в света. Концернът е натрупал през годините богат опит с колагените и антиоксидантите, които се използват за фиксиране на емулсиите на филма, за да не избледняват снимките в него.

Сега тези технологии се използват в новата козметична серия на концерна "Асталифт". Продуктите помагат за подобряване на тонуса на кожата и съдържат антиоксиданта астаксантин, розов пигмент, който се среща при ракообразните и в сьомгата.

Козметиците са установили, че астаксантинът е по-ефикасен в намаляване на пораженията, причинени от ултравиолетовите лъчи, отколкото широко използваният досега коензим-антиоксидант Q10.

Специалният колаген на "Фуджи", т. н. Pico Collagen прониква по-добре в кожата, като се промъква в празните пространства между клетките. Той действа от дълбочината на епидермиса като възстановява еластичността му и свежия му вид.