Шест часа реклами нон стоп – може би звучи налудничаво, но не и когато гледате на тях като на забавление. "Нощта на рекламоядите" е именно това - шоу, в което езиковите и културните различия не слагат бариери, а идват, за да провокират и разсмиват.

Инициативата обикаля различни градове в 52 страни, между които и София. Специалната селекция от 354 рекламни видеоклипа от цял свят е на Жан Мари Бурсико. Тя ще бъде показана на 12 декември в парти центъра "4-ти километър" в столицата. Началото е от 21 ч., а водещи на маратона ще са Любо Нейков от "Комиците" и Миро от "КариZма".

Фокусът за тази година са рекламите от Мексико

В селекцията влизат още UNDP реклама под режисурата на Вим Вендерс, панорама на рекламни филми за Програмата на ООН за Развитие (UNDP), мюзикъл на пожарникаря от Женева, който винаги обърква телефонните директории, Париж – видян през рекламите, изключителен документален филм, направен за легендарната марка BMW и режисиран от Анг Лий, рекламна панорама на Хонгконг, както и най-сексапилните реклами за годината.

Звездите, които блестят в колекцията, са: Джордж Клуни, Дейвид Бекъм, "Спайс Гърлс", Новак Джокович, Роналдо, Зинедин Зидан, Карла Бруни, Емануел Беар, Ерик Кантона, Михаил Горбачов, Софи Марсо, Жан Рено, Клайв Оуен и други.

Идеята за рекламния маратон

се ражда през 1981 г. във Франция. Днес е позната в 150 града на 52 страни. Русия, Япония, Китай, Ирак, Монголия са само някои от тях. В началото това е просто едно събиране, за да бъдат изгледани няколко клипа. Днес вече е маратон, потопен в безгрижна парти атмосфера. Това е единствената нощ, в която рекламата не продава, а зарежда с идеи и забавлява до зори.

Утвърденото международно рекламно шоу идва у нас благодарение на Mediamixx Group и с помощта на нейните партньори.

 

Спортните събития от деня

Филмите на bTV

Гледай bTV на живо

Времето